divendres, 6 de juliol del 2012

Integrant l'eportafoli a les guies docents


Durant els dies que havíem de publicar les guies docents,  vaig tenir un munt de consultes, però una molt especial: com incloure l’activitat d’eportafoli a la guia docent?
La professora que ho preguntava, na Tiana Vadell, estava considerant diverses opcions, i em preguntava la meva opinió. La qüestió que en veure la feina que li donava la integració de l’activitat en la guia docent, vaig dir-li alguna cosa com:
-       uf, quina enfeinada t’he donat! Jo no volia causar-te tanta feina!
I ella me va contetar:
-        No, però si jo ho vull fer. Jo he descobert a alumnes amb el bloc. Hi ha alumnes tímids, que no diuen res a classe, i que mai pensava que haurien escrit el que han escrit, ni com ho han fet.

Doncs, una altra alegrieta amb aquest comentari, i una altra evidència de què el projecte comença a tenir sentit per tothom, alumnat i professorat. No només això, sinó que d’alguna manera, amb aquest comentari la professora està reflectint una millora de la comunicació amb l’alumnat, així com una millora en la qualitat de la producció de l’alumnat, que s’expressa per escrit d’una manera que no hauria fet a nivell oral.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada